WORD w Łomży: BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o zamówieniu ciągnika siodłowego

Dostawa ciągnika siodłowego oraz naczepy przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem w zakresie prawa jazdy kat. C+E

Dostawa ciągnika siodłowego oraz naczepy przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem w zakresie prawa jazdy kat. C+E

Ogłoszenie o zamówieniu

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ciągnika siodłowego oraz naczepy przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem w zakresie prawa jazdy kat. C+E

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁOMŻY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450657190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjazd 21

1.5.2.) Miejscowość: Łomża

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86 2167793

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wordlomza@pro.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: word.4lomza.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Egzaminowanie kandydatów na kierowców wszystkich kategorii, szkolenia z zakresu ruchu drogowego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika siodłowego oraz naczepy przeznaczonych do nauki jazdy i egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem w zakresie prawa jazdy kat. C+E

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f5f8c1-d236-4132-a8bb-7b2c9984b0ae

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00181543/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-90f5f8c1-d236-4132-a8bb-7b2c9984b0ae

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
regulaminie korzystania z systemu https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem danych
osobowych pozyskanych od Wykonawcy, zwanych dalej
„danymi osobowymi Wykonawcy", jest Dyrektor WORD w Łomży, ul. Zjazd
21,
18-400 Łomża. 2) kontakt z Inspektorem Danych
Osobowych: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łomży, ul. Zjazd 21,
18-400 Łomża lub za pomocą adresu:
inspektor@word.lomza.pl.3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane
będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.
1 z późn. zm.), zwanego dalej „RODO", w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa
ciągnika siodłowego oraz naczepy przeznaczonych do nauki jazdy i
egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdem
w zakresie prawa jazdy kat. C+E dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu
Drogowego w Łomży", nr postępowania WORD 26/1/25,
prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z
dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą";

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 4)
odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) dane osobowe Wykonawcy będą
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały okres obowiązywania umowy;6)
obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7) w
odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO; 8) Wykonawca posiada: a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym
prawo do uzyskania kopii tych danych, b) prawo do
żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych, c) prawo do
żądania
usunięcia danych osobowych, d) prawo do żądania
ograniczenia przetwarzania danych osobowych, e) prawo do przenoszenia
danych, f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania
danych.9) Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych
osobowych;10) Wykonawcy nie przysługuje na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.
6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WORD 26/1/25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Samochód ciężarowy - ciągnik siodłowy przeznaczony do przeprowadzania egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. C+E

4.2.6.) Główny kod CPV: 34133000-8 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223100-7 - Naczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) cena ofertowa brutto - 80 %
2) okres gwarancji na cały pojazd – 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na cały pojazd

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naczepa do ciągnika siodłowego przeznaczona do łączenia z ciągnikiem siodłowym z przeznaczeniem do przeprowadzania egzaminów praktycznych na prawo jazdy kat. C+E

4.2.6.) Główny kod CPV: 34133000-8 - Pojazdy ciężarowe z przyczepą

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34223100-7 - Naczepy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty stosowane będą następujące kryteria:
1) cena ofertowa brutto - 80 %
2) okres gwarancji na cały pojazd – 20 %

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na cały pojazd

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie
określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Posiadania uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa szczegółowego warunku
w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa
szczegółowego warunku w tym zakresie .
4. Zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia
publicznego może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki,
dotyczące
zdolności technicznej lub zawodowej tj.:
Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia
wyrażającego się wykazaniem przez Wykonawcę, że w okresie ostatnich
trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie
wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie fabrycznie nowego samochodu ciężarowego lub ciągnika siodłowego oraz naczepy o łącznej wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto każde.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Specyfikacji Warunków Zamówienia , zwanej dalej "SWZ" - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ, z
załączeniem dowodów określających, czy dostawy te zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane,, a jeżeli z przyczyn niezależnych od niego Wykonawca nie jest
w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, z którego
wynikać będzie wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie , co najmniej jednego
zamówienia polegającego na dostawie fabrycznie nowego samochodu
ciężarowego lub ciągnika siodłowego oraz naczepy o łącznej wartości
co najmniej 300 000,00 zł brutto każde;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do ich reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w takiej samej formie jak składana oferta;
2) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r.
o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty;
3) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych o treści zgodnej z Załącznikiem Nr 6 do SWZ;
4) Wypełniony formularz opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 1a lub 1b do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W
takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
1) żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach
określonych w art. 108 ust. 1 ustawy oraz w rozdziale 8 ust. 7 SWZ,
natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy
wykazują wspólnie. Zamawiający nie precyzuje szczególnego sposobu spełniania warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia;
3) warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy
jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i
zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są
wymagane;
4) w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o
udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców,
którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane;
5) w przypadkach, o których mowa w pkt 3 i 4, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonują poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do
treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 i 455 ustawy
oraz w sytuacjach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy ,
które stanowią Załącznik Nr 3a i 3b do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-24 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami zależy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia lub wycofania oferty” dostępnego i udostępnionego na portalu https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-24 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-23

Data powstania: wtorek, 10 cze 2025 13:43
Data opublikowania: wtorek, 10 cze 2025 13:45
Opublikował(a): Zbigniew Gryglik
Zaakceptował(a): Zbigniew Gryglik
Artykuł był czytany: 68 razy
Copyright @ 2003 Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łomży Administrator: mail
System PUBLIKATOR